NIIICKLAAAS!!

Hohoh!

har inte kunnat blogga förän nu men ahh haha.
Var ju på idol haha! Så Jag och Jessica åkte dit och vi var tvungen att ta tåget dit medans mamma och resten fick åka bil HAHA.
När vi hade gått in i globen lr asso precis innanför dörrarna så fick vi stå där i 1½ timme i en jeffla kö! Skit jobbigt. Och hon framför mig slog som fan med väskan så den slog mig men jag brydde mig inte så mycket och sen råkade jag gå fram lite för dom bakom mig puttades och hon bah MEN HERREGUD!!!!! jag bah damp? och bah " Damp" haha och började viska med henne kompis, omogen skitunge-.-
När vi väl kom in i globen så var vi kanske bara 80stycken på genrepet? asmysigt verkligen! asso att det inte var fler.
Jag satt nära scenen men det gjorde visst alla. HAHA och dom runt mig och Jessica var göteborgare! ashärlig människor! :d skratta som fan :$
Och när Nicklas kom in på scenen asso fyfan vad jag skrek. lät nog som någon jeffla fjortis men vafan? Pöjken är snygg!!!:O så satt och skakade igenom hela skiten^^

Kommer ihåg förra året då vi gick på genrepet av idolfinalen. Vi känner någon som jobbar där så vi får gratis inträde men aa iaf så hade vi sjuukt bra platser! Det var den tiden då jag var sjukt besatt av Johan Palm. OCh han satt liksom 2rader framför mig haha fyfaaan jag var helt galen! Satt och skrek; JOHAN JOHAN JOHAN! Hela tiden så han kunde vända sig om så fick jag säga hej HAHA.
Men sen så gick jag fram till honom och fick en kram och tog ett kort :) Det tråkiga är att jag var ju så dum så jag tog bort mitt ansikte för jag såg helt svimmfärdig ut..


Bilder från idag på fina Nicklas Hocker <3 , min syrra tog korten. Därför det står hennes namn.




Sen annan fin bild på honom!:D


haha självklart hejjade jag på Calle som TYVÄRR INTE VANN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0