Min älskade gamla mobil!

Idag så städa mamma i ett skåp och vi hittade min kära gamla mobil!
Det gick sönder när jag var ute och red och ramla av! så knapparna slutade fungera, men nu helt plötsligt! 1år och ca 3månader senare så funkar den! och alla mina bilder på den, asso gaah! jag är överlycklig? haha...
Hittade och en massa gamla sms! haha shit så länge sen, och jag hade nummer på den som jag hade tappat bort! det var roligt :)

Några av alla mina gamla bilder;
Min älskade Happy!
Detta var på sommarlovet till 8an! När Happy stod på Sättra och jag CYKLADE dit varenda jävla dag och hem igen! haha! Ibland tillochmed 2gånger per dag! det tog en halvtimme att cykla dit. Men vad gör man inte för lilla gnoffen! tjockisen! älsklingen! prinsen! och allt jag kallade honom! :D
så sjuuukt mycket minnnen!
Saknar<3



Haha, vi brukade släppa honoom lös i ridhuset efter att vi hade ridit så han fick rulla! det bästa han vet!


HAHA Bertil<33


På sommaren var jag barnvakt åt 3stycken ungar och en hund. Seriöst det JOBBIGASTE jag gjorde i hela mitt liv!
Killarna ville bara gå iväg och spela fotboll hela tiden eller spela wii, och tjejen blev skitsur om hon inte fick vara med mig själv och hunden kissade inne hela tiden :S
Men fick 250 per dag typ, och var där först 2dagar sen fick jag några kvällar också. fucking jobbigt! haha.



Haha, jag på Gotland! Jag kände mig så jäävla snygg med mina mygglasögon!


HAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHHA
vänta, andas, HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHHA
HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHHAAHAHHAAHHAHAHAAHHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAH,andas mer, HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
AHAHAHHAHAHAHHAHAAHAHHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH
 Vem har inte sett den här bilden:o



Det var allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0