I am hommmeee..

..eller jag kom hem typ 1 jag skolka!;) Nej men hände lite grejjer så haha!
men ahh, sitter här nu och dunkar Magnus Uggla!!
Bästa låten med honom är nog 1:a gången.
men aja nu ska vi inte snacka Magnus Uggla.
satt och kolla på en massa kort haha eller asso jag hittade en massa gamla kort och hittade även mina skolfoton!
Sjukt kul tycker jag allt det är att kolla på bilder från man var liten :D

här kommer nååågraa ;)

Jag nog inte ens 1 år


Hade ridskills redan då!;)



ja.. man har inte alltid varit söt


Nog den enda bilden jag tyckte var söt haha!:D


Mamma Jag Mormor
KUL ATT JAG GILLADE KORV DÄR!!! UUSSSCCCHH -.-


Charlie och Ted

Saknad Charlie <3


skolfotot i 2an kanske? :o



Klassfotot i 5an!


Kommentarer
Postat av: erika

fett söta kort ju :D

2009-12-17 @ 14:58:13
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0