Why does it rain...

God morgon !

Helvete vad jag är trött.
Gick upp 5 idag, och somnade 4? icke naaajs.
Menmen that's life?

Är med mamma på jobbet idag! Kul? njaa funkar faktiskt.
Som att jag var borta från skolan nästan dom två sista veckorna? så måste jag ta igen det.
Har fått hem uppgifter att göra så ja.. det är väll bara att sätta igång I think!

Den första är jämföra hästen med ett djur.. Jag har nämnt det förut! men har inte gjort den. för den är så otroliiigt tråkig!!!

Andra är att skriva om ett hästapotek? Typ vad man tycker ska innehålla där i osv.
Faktiskt riktigt roligt eftersom det är sådant jag vill jobba med!

Dags för lite gympa? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0