Fortsätt, när mörkret kommer och allt gör ont..

Igår var jag  ju med Jessica.
Vi gjorde inte så spec mkt.. Så gjorde vi det ;pPPppp
Nej men vi möttes först upp och gick ÖVER DEN BLÅA BRON! fan status där. Från Fina Väsby till Ghetto väsby...omg.
Men då drog vi till bk och åt MAT. och blev TJOCKA.
Sedan så drog vi mot station.
Vi gick ner för en backe..
jag- HAHA jag kooommer ramla så du vet.
2sec senare halkar jag.. det blev kallt.
Menmen vi fortsatte våran färd mot stationen.
När vi kom dit så handla jag ett busskort för mitt hade gått ut..
Men han i spärren som jag köpte av.

Han - eeettt månadskort!!! har du ngt kort sen innan?`
Jag - eh.. nej. (glömt hemma...)
Han - vadå? har du aldrig haft ett kort?
Jag - nej..
Han - men va? då måste du ju betala 20 kr extra.
Jag - mitt fel att jag inte haft kort?
Han - nejnej.. "mumlar" hur har du klarat dig..

Känner mig kränkt... tänk om jag t.ex. bott på Hawaii eller ngt?? mupp.
aja sedan tog vi bussen till rimi och gick sedan till donken! TJOCKISNIGHT!
Men när vi kom dit så köpte vi en glas och cola. japp.
Och.. Helvete vad snygg han avr som jobbade där!!!! HELVETE!!!!
sa jag ända tills jag såg hans namn. Rasmus. VARFÖR HETER ALLA DET!? ..
Aja.. Sedan fortsatte vi våran färd hemmåt.


Kommentarer
Postat av: Erika Edorsson

svar: Okej! Det låter bra :D

2011-01-03 @ 23:01:24
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

TJOCKISBARN!!!! :D

2011-01-04 @ 10:50:32
URL: http://jessicamarieelionora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0