Årets första test 2011!

Självklart måste jag göra.


Vad heter du: Josefine Englund
Vad heter din bästa vän: I Have Four Of Them.  (felstavat? a fast ne.)
Kan han/hon lita på dig: Ja!
Har du några syskon: Yes, 4s
Hur var år 2010 för dig: Både uppåt och neråt faktiskt.
Vilka firade du nyårsafton med: Mamma och mormor heeheheehe
Vem fick nyårspussen: Bebis..!
Betyder han/hon något för dig: ihihi min misse!!<3

har du..
åkt flygplan: Ja
Druckit alkohol: Ja
slagit någon riktigt hårt: Nej
Planerat ett mord: Nej
en mamma: Ja
en pappa: Ja
en bror: Ja
en syster: Ja
Någon du kan lita på: Ja
någon gång fått gått till rektorn: Nej

Vem..
Kysste du senast: Srsly, I don't remember..
Krama du senast: Palle! :]
höll du handen med senast: I don't remember that to..
slog du senast: Haha .. >.<
hatar du: Ingen!
gillar du: Alla mina vänner :)

This or that..
killar eller tjejer: Killar..
vatten eller juice: Juice!
frukt eller grönsaker: Båda
tv eller dator: Båda
skola eller jobba: Båda
pojkvän/flickvän eller vänner: Både!

Hur/Var..
gammal är du om 12 år: 28!
vart befinner du dig då: På min gård på landet haha!
har du barn: Klart jag har!
är du alkolist: Hoppas ej
Vill du dö: Nej
går du i skolan: Ja
trivs du: Ja

Mobilt..
Vad heter dina kontakter på M: Mamma<33, Mitt hjärta <3, Martin tunnelbana, Martin Uppsala, Mathilda<33, Mats K, Mehran, Mellberg, Mich, Morbror, Mormor.
Vem är bäst av alla dom: Mamma, mitt hjärta och mathilda ;)
känner du minst: Martin tunnelbana..
vet mest om dig: Mamma
hatar du: Ingen
Är de här sista frågan: Ja kommer inga efter såå..

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hiihii du kramade mig (a)<3

2011-01-12 @ 23:27:41
URL: http://majckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0