Fått en flaska i huvudet.. det gjorde ont.

ligger i sängen och äter gamla ostbågar.. usch. fast ändå tasty!
Borde nog plugga.. har prov på fredag i hästkunskap!..

Idag så var jag in the school.
På morgonen hade vi Engelska, och hade en redovisning på engelska.. jag var så nervös och det gick sååå dåligt! men Ida (läraren) sa att det gick jättebra så ah. Man får väll hoppas på de??
Efter det så hade vi Lunch.
Käkad sönderkokta makaroner. mm!.
Efter lunchen hade vi matte och fan det gick bra så jag kanske inte är så trög i huvudet som jag tror? ne fast a.
Sista timmen hade iv projekt. Vi var i stadsparken och snacka, fick läsa på ngt lapp och ah.
Efter det så slutade vi iaf, vilket var skön't

HAHA jävla hanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0