Don't bring flowers after I'm dead.

sitter just nu och pluggar.

Har två prov denna vecka och en inlämning..

På tisdag har jag prov i datorkunskap! haha vi ska typ kunna hittar runt på microsoft word?
På onsdag har jag prov i Naturkunskap. Vi ska kunna en massa om ekoturism..
Inlämning på en rapport vi gjorde förra veckan..

TYCK SYND OM MIG!

Idag i skolan så har det var kååå!
Började med att hannas tåg var jätte sent så vi var nära på att komma försent haha!
Datorkunskap på morgonen, eller "träna inför provet"
Efter det Engelska.
Mat sen, gick till donken med hanna och åt. Najzz!
Efter maten hade vi matte, vi gjorde "pastasallad" som någon uppgift hette.. gick faktiskt bra!
Efter det hade vi projekt, och där övade vi lite till provet genom att vara i uppgifter och läsa texter osv..
Efter skolan drog jag med Mathilda för hon skulle handla en sak som inte fanns. känns ganska svårt att köpa den då..
Men vi drog och fikade istället!
satt och snacka i en ca en timme, sedan drog jag till tåget.
Hemma halv 6. och ah. nu pluggar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0