sovtiime!

nu ska jag se ett avsnitt av How i met your mother.. och sen sova!
Imorgon så är det ju midsommarafton haha oh jag ska till skansen då! Ska bli riktigt kul att kolla på att djur! mjau!

Idag så hade jag riktigt skoj!
Började med att jag mötte Jennifer vid station kvart över 10. Sedan så åkte vi till sigma och la oss på en äng och solade! lyssnade på musik och sjöng, åt, fikade, tog bilder osv!
Sedan så drog vi till Löwet till Fysingen för att det verkade mysigt.. fast ne. skabbigt.
Så vi drog! till samma ställe igen haha! där låg vi i kanske en timme, sen blev det kallt och vi drog hem!
RIKTIGT ROLIG DAG!
Bilder kommer när jennifer skickar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0