I can't stop love you.

Nu har jag kommet hem ifrån Gabbi som jag var på kalas/tjejmiddag hos!
Det var riktigt riktigt trevligt.
Började med att vi kom dit jag, Jonte och Ida och vi var först av alla!
När alla kommit så satt vi ute med och drack välkommsdrinkar och snackade!
Efter det så gick vi in och då åt vi. Det blev pastasallad vilket var gottigottgott!
Se så gick vi till soffan och då blev det paketöppning, någon tjejkortlek och sanning eller konka.
Sen så förflyttades alla ut igen och då hade de flesta gått, och då körde vi jag har aldrig. Det var faktiskt riiktigt kul! man fick sig sina asgarva haha! Sist gick vi in och då blev det tååårtaaa!! och en massa snack, tills jag drog hem.

Nu ska jag sova! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0