Balen.

HAHA så treeevligt att blogg.se laggar skit och inte gick och göra klart inlägget i morse..



Nuuu har jag tid att berätta om balen! Äntligen.
Det började med att jag och mamma åkte och hämtade Jonte sedan åkte vi till Rotebro där våran... LIMO!!! väntade!!
När vi kom dit så mötte vi Tobias, Jocke, Chrille och Niklas som också stod och väntade.
Blev lite bilder och sedan kom Douglas och Nino.
Efter det så kom limon och det var en vit sådan. Med taklucka (!!!)
Innan vi skulle hoppa in i den så kom Cassi haha!
Vi åkte runt i den i väsby lite och jag, Jonte och Cassi stod upp asmycke i takluckan haha skryyyyyt!
När vi kom till skolan så var det ganska många som redan var där.
Vi tog kort med klassen, vi tjejer osv. Sedan fick man gå in i skolan,
Då fick man en varsin drink och fick gå runt och snacka med alla.
Efter en halvtimme ungefär så fick vi gå inte och sätta oss i matsalen.
Till förätt blev det något bröd med kalkon och ost?
Till varmrätt blev det fläskfilé med potatisgratäng
Till efterätt blev det tårtbuffé
Efter maten så var det någon lek som några ifrån klassen skulle va med på.
Sist av allt blev det dans.. i 3 timmar!

Innan vi hoppade in i bilen!


Douglas, chrille, tobbe, jonte, cassi, jag, nino, niklas och jocke!


I bilen!

Cassi, Jag, Jonte


Niklas, Cassi, jag, Jonte


Jocke, Dogge, Chrille, Tobbe och Nino


Vid skolan


Vid maten


9B! Kommer sakna er så enormt mycket!!! <3


Jag älskar er! NI ÄR BÄST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0