skridskooooorskooooor!

Nu ska jag göra varm oboy och sedan möta Jessica!
Haha vi ska åka skridskor på odenslunda för dom har gjort någon isbana där.
Jag åker på skorna med har ingen aning alls vad hon gör.
Efter det ska vi nog bara sitta och snacka lite skit.
Och göra ett videoinlägg kanske HAHA vi skulle testa.
Men ah får se hur det blir
En Jessica som är tyst och en Josefine som skrattar?
HAHAHAA...


Hittade en gammal bild på mina och Cassandras ben +skor!
Vi hade likadana byxor och skor fast olika färg på dom.
Jag är dom med rött och Cassandra med svart!


Kommentarer
Postat av: andreas

vad e detta?gillar du den eller?hahaha bu jag kollade tv såg den på reklam har en sång därifrån på hjärnan

2010-01-30 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0