måste 2010!

Jag blir helt saaaalig när jag ser folk med piercing i läppen!
Det är seriöst någon som jag tycket är otroligt snyggt!
Och verkligen alla passar i de tycker jag. Men jag tycker det e snyggast när man har det på underläppen.
Det är verkligen något jag absolut vill ta! Vet bara inte om jag får för mor men det är ju ingen snack om de haha.
Betalar jag själv så får jag säkert. Men jag vågar inte. Är livrädd för att det ska göra ont.


Det andra som jag tycker är snyyggt är navelpiercing!
Men det e faktiskt bara snyggt på vissa. Ibland när man är på stranden och det kommer någon som har de och det ser helt konstigt ut kan man tänka aha? varför har du piercing?
Jag har velat ta det sen för prick ett år sen och vart nära på att ta det så otroligt många gånger men inte vågat.
Jag är så jäääääävla rädd för nålar och sånt och är rädd för att känna smärta.
Men jag har sagt till mig själv; innan sommaren! då får du en glass :)
'

haha har redan valt ut ett smycke jag vill ha till min navelpiercing :$ (a)


Kommentarer
Postat av: erika edorsson

ta bedövningssalva , det gjorde jag på mina öron hahahha :D

2010-02-02 @ 22:19:15
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0