Köksgolv gör ont att sitta på för länge.

Sitter just precis nu 01:09 när jag skriver det här på köksgolvet i köket.
Ja, vart annars finns det köksgolv?
Det gick suuuppppeeer att rida.. hehe..
Skulle egentligen bara longera(?) men sen kom en tjej till stallet och skulle ut och rida och hon undrade om jag ville hänga med så kunde hon visa mig en väg jag inte kunde så vi red ut och jag red längst bak och Happy har ju problem med sina lungor så han hostar när man travar ibland och efter han har hostat blir han galen för hästen framför är sjukt långt fram! då får han panik och kastar sig för att komma fram, och då ropade jag på henne och tänkte att hon kan ju stanna när jag stannar men nejnej.
...
Sen red vi in i skogen KOLSVART! Ja jag hade lampa men ändå!
Aja nnog om de.
En katt som börjat gå in till oss och han e så sjuuukt fin!
Och han gosar mot mig hela tiden haha! känner mig speciell..!
Ska gå och lägga mig 5 typ för katterna får inte börja bråka med den här katten... snark.

haha asgammal bild på mig och älskade Cornetto<3


Kommentarer
Postat av: emeliie

haha den dära hästen känner jag nog ogen tror jag :O;)

2010-01-26 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0