Bloggar Om Bloggar

Jaha hemma nu! lr.. för en timme sen.
Jag och Jessiva drog på det hela tiden när vi skulle åka så tillslut fick jag ta bussen 8min över 4! När jag först av allt skulle ta den klockan 2 haha!
Men först så gick vi runt occh vi lyssna på musik och jag gick och sjöng!
Det låter ju faktiskt bra FAST jag är förskyld!
Det vart lite pinsamt när vi gick så halkade jag och skrek som FAAN och alla råglodde. men jag bara började asg! ovanligt? nej.
Men sen drog vi till gallerian för jag skulle byta min keps men dom bah; neejj du får inte byta för du har tagit bort prislappen!
Men vaf*n.. sätt dit en ny?
Aja gick och köpte tröstsmink som jag INTE ska glömma på bussen nu!!!
Efter det gick vi och åt på wayne's! men det var tyvärr inte gott.
Tog tåget hem och gick till Jessica's pappa. Vi satte oss vid hennes data och gick igenom alla bilderna på oss. haha fyfan vilken minnen! kanske lägger upp några senare.
sen drog vi hem eller vi satt och sjöng först.
Vi har fått en ny knarklåt!
Sen drog vi hem, hämtade pengar och drog ut igen! fast klädde oss så mycket varmare haha!
Vi drog iaf te sibylla och satte ooss och kollade på en massa videos. Asso fyfff*****n vad vi skrattade HAAH!
Sen gick vi till OKQ8 och köpte en påse.
Jag har ju inte åkt pulka eller någonting på hela vintern så jag fick åka plastpåse!
Det var faktiskt kul haha..

Bilderna kommer senare när jag hittat min mobil.
Ja tyvärr har jag tappat bort den.

Min och Jessica's nya knarklåt! "La vida narcotica"

Kommentarer
Postat av: e r i k a e d o r s s o n

haha sounds like a nice day :)

Jo jag måår prima! Själv? :D

2010-01-09 @ 00:30:50
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: kusin

puta? betyder inte de hora på spanska? :p mr puta. hahaha

2010-01-09 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0