Lonely kid here.

Sitter i soffan. Ett glas med cola på bordet. Datan i knät. Bebis breve mig. ASGARVAR!

Som att jag håller på att bli sjukt, vilket jag absolute inte(!!!) får bli så ska jag vara hemma ikväll och ta det lungt, tillochmed gå och sova snart!
Sen Imorgon så blir det förmodligen stallet och sedan till stan!

Jag e skitflumm och det känns konstigt att sitta och skratta själv.. men här har ni ltie att skratta åt!? öhh.. jag döör av skratt även fast man redan sett/hört/vart med om det mesta. 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mycket att skratta åt därasså :) Haha tack för ett roligt skratt ^^

2010-02-26 @ 23:54:47
Postat av: H A N N A - Göteborgs 8:e största blogg!

Nu är finalisterna valda till Månadens blogg, kolla in om du är en av dem :D

2010-02-27 @ 11:29:27
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0