FREDAG! om ngn undra.

JAAA äntligen är det fredag.
Fick sluta så mycket extra tidigt idag! Redan klockan 1.
3 lektionersdag haha.
Och det var roliga lektioner, och det gjorde faktiskt det hela bättre.
Först var det svengelska som jag så fint kallar det! ( svensk/engelska)
Satt bara och pluggade matte.
efteråt var det dags att ha hemkunskap. och då så håller vi på oh gör en egen lägenhet så jag håller på och köper möbler till den. HELT ROSA! hihi.
Sen efter det vare dags för matte! och då hade vi prov, men det gick faktiskt asbra. satsar på mvg på det haha

Just nu väntar jag på att Gita ska komma hit och hämta mig och sedan ska jag dra till stallet!
Jag ska göra ett träningspass!! (HJÄLP) haha. Jag som är van att skrutta runt i skogen och sånt oh nu helt plötsligt ska jag TRÄNA!!

aja nu kommer hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0