DÄRFÖR!

Precis. LÄÄs rubriken.förstå den.rynka på näsan.säg va. läs texten under den här.
Jag har varit hos pappa hela veckan och jag har inte kunnat lägga in bilderna på hans data DÄRFÖR dålig uppdatering!
Men nu tänkte jag faaaktiiskt berätta lite om vad jag gjort nu på dagarna! och lägga ut bilder från dagarna.

Måndag:

Jag var i skolan som vanligt haha?
Kommer tyvärr inte ihåg riktigt vad som hände.
Vi gjorde väll det gamla vanliga?
Mentorstid, engelska, no, musk, lunch, språk, matte.
Efter allt det så gick jag hem till pappa! Riktigt kul verkligen!
Gita, Dennis, Elina och Emil skulle till arlanda för att dom skulle flyga till kalmar och sedan skulle dom till Öland.
Så pappa körde ut dom dit.
Sen kom mamma och hämta mig och körde mig och Jessica till stallet.
När vi kom till stallet så böt jag om och sen gick jag och hämta Happybooii! (HAHAHAHAHAHHAA)
Borstade och gosade lite sen drog vi ut!
Men vette fan vad det var med honom för han var helt jeffla triggad och tydligen var allt läskigt. Haha fick hoppa av, annars hade jag nog drämt i backen!
Men jag fick gå långt innan jag hittade en snöhög(!!!) som jag ställde mig på och hoppade sedan upp HAHA snacka om vilken syn! Lyllo dom som fick se.
Aja red till baka och snippsnappslutsåvardennadagenslut.

Jag på matten!


Jag och Happy.. HAHA


Hitta min tröja som jag köpte på gotland 08!


TISDAG:

Skola som vanligt HAHAHAHAHA kul! aaa faktiskt. fast ne.
Kan inte hur tisdagarna ser ut haha men tror so, svenska, lunch, slöjd, mentorstid, gympa.
Tog lite bilder i skolan. Intresseklubben antecknar.
Efter skolan så var jag med Jimmy. Vi gick till rimi och köpte glass haha(Y) asgott fan! Sen efter det så gick jag hem till pappa och gissa vem som var där!! Pappa!
Vi gjorde egna hamburgare! slå det ni! HAH!
Efter det så lärde pappa mig spela WoW AHAHAHA det e ju askul!

Dagens "outfit"


HAHA jag och emelie(Y)


Jimmy är stolt över sin glass! :)


Glassen!


ONSDAG:

Gissa vart jag har vart idag? jag gissar skoolan! wow. 1-0 till jossiuw.
Kommer fan inte ihåg ett piss av vad som hände! shit.. pinsamt hihi.
Efter skolan så drog jag hem iallafall och gjorde läxor. Jag gjorde fan läxor till 8 på kvällen! Men asso det var faktiskt kul för det var so och det gillar jag!
Pappa skulle kört mig till stallet men han var på något möte och råkade åka därifrån för sent så han kom hem 8 och då skulle han på match men aa jag fattar ingenting!
Det blev inte av iallafall.


TORSDAG:

Jaaa. Jag försov mig i morsen wiiihuu.
Hade projekttid som 2 första timmarna. Vi snackade om hur våra skoltröjor skulle se ut.
Och vi skulle skriva våra namn och ha på baksidan av tröjan haha det står Jossiuw. (H)
Efter det vare allt dags för SO och fick mkt beröm för jag gjort klart ALLT! :) kollaaaakolllaa! SMAAAAJJL!
Sen vare gympa men jag var inte med hihi.
Luuuncch det var någon "skinkgryta" som såg ut som spya(Y)(Y)
Svenska gick fort och det gjorde även engelskan! HAHAHAHAHA engelskan var sjukt jävla kul!
Fast Jennifer gjorde bort sig lite höhö nä men asso hahahah det var iaf askul!
Efter skolan kom mamma och hämtade mig och Jessica så drog vi till stallet.
Och Jessica tog maaassaa bilder(Y)(Y)(Y)!!!!
Vi red runt i skogen för det var snöstrom så fick bara hålla mig i skogen men jag vill itne bara gå på tråkiga stigar så jag hittade nya stigar!

Jag när jag skulle hämta in Happy!


Jaa.. jag hämtar in Happy? haha. Fast Affe vill ta plats!


Fina Happy!


Haha fick en puss!


Happy = Crazy


Jag fixar med sadeln


Jag och Happy!


MIN FINA KLUMPEDUUNS!


Tränsa måste man också göra! (Y)


Jag och Happy i skogen


"åhh, jobbigt med hög snö! måste lyfta på benen" Säger happy!


Jag och Happy efter :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

Du kanske också gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen.



PS. Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Kolla på menyn till vänster på min blogg om hur du tävlar!

2010-02-07 @ 21:55:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0