put the past away.

Idag så har jag varit i skolan, asso jag vet att det e jävligt vanligt så bli inte chockade eller något men jaja så är det iaf!
Ikväll så ska jag iaf byta gymnasium val, kan skriva ett inlägg om vilka jag kom in på också och varför jag väljer att byta. hinner inte göra det nu för att jag måste städa mitt rum. någon som vill göra åt mig? lovar att ni hittar ett och annat.. haha!
Idag så började jag skolan SOM VANLIGT halv 9. Då hade vi projekttid, men jag satt bara inne på facebook hela lektionen haha eller snackade lite lite lite med Jonte om imorgon, ÅHH CP MONGO I HATE VALBORG! typ alla mina planer gick i sönder..
Men iaf back to skolan! Efter projekt så hade vi so och vi kollade klart på en film, som faktiskt var jätte bra! sorglig kanske men aja, efter det så åt vi iaf! mat.
Sen var det gympa och vi hade fotboll vilket ägeR? haha nöö men det var kul. jag sög. jag var bra. jag sög. jag var bra.
Sen hade vi lunch igen mohaha! så åt igen. tjockis som jag e. Efter lunchen så var det dags för svenska men jag satt bara vid datan och gjorde ingenting för jag orkade inte eller jag var klar men orkade inte läsa min bok som jag redan läst ett par tusen gånger!
Efter Svenskan så var det dags för Engelska och då hade jag, cassi, niklas och jimmy nationella prov muntliga i engelska vilket gick skitbra! det var ju jättelätt haha!
efter skolan så drog jag hem till pappa för att lämna gitas bankomatkort men jag stannade där så fick hon skjutsa hem mig sen! så jävla jobbigt att gå nu för tiden, usch..
vi drog iaf till Lindas pizzeria och köpte en varsin sallad som jag nu sitter och äter MOHAHHA sug på den ni!

Bilder från igår; och nej. jag brukar göra fjortis poooseer på kort!



HAHAHA ser ut som att jag har mustasch på sista bilden.. men vafan! SOMMARMUUSTASCH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0