just nu är det fredag natt/morgon?

Idag(igår) så var jag med Jennifer!
Vi träffades först och började våran åktur till sollentuna för att jag skulle köpa ett par brillor med dom såg så konstiga ut idag så nee... så vi åkte till stan istället, drog till cubus där och kollade på brillorna. var dom snyggare där? ne.. fast jag kan erkänna att jag ångrar lite haha! Efter det så drog vi till taco bar och käkade, gott? ja. blev jag tjock? ja.
efter det så drog vi till plattan och träffade micke i några minuter. hur många? 5max.
Sen så hämtade vi ut våra biljetter till bion. Vi såg Remember me.
Innan bion började så gick vi till wayne's och tog en varsin smoothie som var typ skitsur haha!
Vi kollade på filmen och vi grät. Så jävla bra/fin film men gud! shit! O M G!!! OMFG!!!! ROFL!!! ne. men.. SE DEN!!
efter filmen så ja.. tror seriöst ingen vet vad vi gjorde, knappt jag själv! men vi drog hem.

BjudArn!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0