Buhuuh Jossiuw..

Nu har jag inte bloggat på länge igen! åhh..
skulle få bilderna av Jessica från både i lördags och söndags men tyvärr kunde hon inte skicka dom, men dom kommer snart så då får alla se dom så det så!

Idag har jag inte gjort annat än att kolla på film! Faktiskt sett 5½ stycken så det så!


American Virgin



En faktiskt bra film men kanske liite för mycket bröst HAHA!


It's a Boy Girl thing


haha skitbra verkligen! Fast kanske lite wannabe freaky friday?


500 Days of summer


Den var sådär, gullig lite rolig men mysig haha!


Welcome to the dollhouse


Eh..? hemsk, men ändå inte. lite småtråkig men som sagt. hemsk.


Another Gaymovie


Så iiinte min stil haha! kollade 5min kanske.. sen ne.. inte min smak!





Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vädret har varit bra men nu är det skit, hos er då? :)

2010-04-06 @ 06:52:45
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0