USCHUSCHUSCH!!

har verkligen mått sämst idag!!! bara legat i sängen och mått piss.
Hade jätte hög feber igår kväll. 39,2. Jag tycker de e högt iallafall...
hade ingen feber idag på dagen, men den kommer.. Jag har också så otroligt ont i halsen! Är tydligen helt röd..
och på två dagar har jag ätit en halv macka och en halv pannkaka! Anorektiker? hm...
men mamma är på rimi nu och köper bröd. Ska göra toast :) och äta glass<333

Vad händer på lovet?
Själv ska jag nog försöka vara med vänner, om jag blir frisk någon gång..!
Lördag blir Jenniferdag<3 förlåt gumman för igår..
Tänkte åka till Borås på fredag, men som att jag är sjuk så vet man inte hur lång tid det tar innan jag blir friskt.. och måste ju vila ut eftersom prao nästa vecka! är sjuuukt nervös!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halsfluss?

2009-10-27 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0