TISDAG!

Jaha, morgon igen! somnade typ halv 2 tror jag, låg och messa med 2st men både somnade samtidigt typ -.- lr så ignorera dom mina sms^^
ska väll börja göra mig iordning nu. men pallar FAN inte!!! aja, gjorde det här testet istället:)

Ditt älsta hångel:

15
Hur många gånger har du varit riktigt kär? 1
När kramade du någon sist: Igår ;)
Saknar du en speciell person: Ja
Har du svårt att bli kär: Ja, jag blir lätt förälskad, men tar en stund innan ja blir kär ;)
När kysste/hånglade du med någon sist? Jag pussade Jennifer i lördags! ,'o
Ångrar du det? Haha, nej, vrf ska man ångra?
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Igår kväll:)
Har du hånglat med någon av samma kön? Kompisstrul ffs ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Haha nej inte vad ja vet:o
Hånglat med någon riktigt ful: nejj:P
Hånglat med fler än 50 pers? haha NEJ
Gjort något riktigt dumt: Det har väll alla?
Gjort något du verkligen ångrar: Ja, ;)
Varit nykter på nyårsafton: Ehh ja
Åkt ambulans: nöpp!
Gjort något olagligt: En gång cyklade jag utan cykelhjälm...
Blivit polisanmäld: Nej, :)
Fått din mamma att gråta: Mycket möjligt, tyvärr
Slagit ner någon: Neeeee.... på skojj :)
Skämts över dina föräldrar: Haha, min mamma är ganska pinsam :)<3
Skämts över dig själv:
hahahahah jaaaaaaaaaaaaaaa
Sagt Jag älskar dig och menat det: Självklart
Tar du droger: ohja hela tiden
Dricker du: dricka bör man annars dör man,
Vilka kläder sover du i: hahahaah varmt; trosor, kallt; stor tröjja och ibland mjukisbyxor ;)
Vad hatar du verkligen: FOLK SOM SVIKER!!!!
Har du någonsin varit kär i någon du inte har haft chans på: ja x)
Vill du gifta dig: Klart :)
Vill du ha barn: Klart :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag :o
Såg dig gråta: Mamma,
Fick dig att gråta: -
Du delade cigg med: röker inte ;)
Du gick på bio med: Jennifer.
Skällde på dig: ingen skäller på mig :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hörrududududdudu, jag är inte alls pinsam ;-)

2009-10-06 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0