hemma!

eller, jag var hemma för en och en halv timme sen typ, men ahh, har ätit nu och kollat på simpsons;)
20.00 börjar Family Guy så det ska jag se! :) kan man missa de!? nä! Och vill man skratta så äre bara att titta på de!

var ju i stan idag med Cassandrasötsak!! Köpte ett par jeans!:) Skulle köpa ett par vantar, och det kom jag på i typ sista sekund, så gick till bikbok men precis då skulle dom stänga så fick aldrig köpa dom -.-'
Menmen, alltid likt mig! Otur i allt;)

ikväll ska jag nog plugga! Har matteprov på onsdag så det är ju inte så trevligt. Och på onsdagskvällen så ska vi ha nattorientering!! LÄSKIGT!! jag som är skitmörkrädd!  men, ska ju springa med Emelie så det borde va lungt!
Men är ju ledig på torsdag så det är värt besväret!!

Söta cassi idag!!:) 


jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0