Friskkkk!

Äntligen blev jag frisk!! :)
men smittar idag också. sista dagen!!:) Så jädra skönt att få komma ut imorrn!

Idag har jag legat i soffan hela dagen och kolla på hela episod 7 av family guy.
Haha, skrattar verkligen heeeela tiden!!! får så sjukt ont i magen! Alltid lika bra :)

Det är lov och jag ahr gått och lagt mig gansa tidigt varje kväll.. det tycker jag faktiskt är lite pinsamt.
Det är ju på loven som man ska vara uppe hela natten med sina kompisar. Men alla på min msn går ju och lägger så jävla tidigt! (dom roliga)
Så då blir det att man får väll gå och lägga sig 2 då..
menmen, imorrn är det iaf halloween! då blir det godis. Eller inte till mig, men till barnen som kommer! eller gå dom imorrn? ingen aning... men usch dom är läskiga..
Jag tycker det e synd att det inte är som när jag var liten då ALLA gick! När man gick längst gatorna så kunde man möta hur många barn som helst!
Är man ute och går nu på halloween så ser man inte en kotte ute.. saknar nog en sån här sak som flyger runt i öknen som susar förbi en.
Roligaste året var nog när jag gick med Jessica och vi blev så sura för vi knappt fick något godis, bara en massa pengar. Så vi gick till rimi och köpte godis för pengarna, och sen kom Stigge med pengar som han gav till oss haha!

Aja, nu ska jag kolla på film! Hälsa alla spöken..som kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0