förlåt!!!

Åhh! dålig uppdatering!! AHHAHAHAHA :$
Idag har jag iallafall vart i skolan, sen gick jag till pappa vid 7 kanske och fick träffa lilla Emil! åhh han är såå enoormt söt!! Bilder kommer :)
Men igår, så åkte jag och Kattis på hennes moppe till häggvik, haha men vi åkte täbyvägen typ, jag tyckte den kändes sååå mycket längre än rotebrovägen men haha ahh, Vi åkte vilse, så vi fråga två gamla tanter om hur vi skulle komma till andra sidan tågrälsen, då börja dom typ skrika om att vi skulle gå under tunneln med moppen hahahhaah.
Men när vi kom till Coop så gick vi in och fråga om Prao och då fick vi!!! ÖVERLYCKLIG!!
Han sa att det skulle vara värsta upplevelsen XD
Men ahh blir väll tjockismat i 2 veckor!
När vi skulle åka från coop så hoppade ja upp på moppen för fort så den välte :$ tjockis ja e...
Men vi åkte till stinsen och jag ville så gärna köpa mina vantar! MEN DOM FANNS INTE!!!! så ska köpa dom på torsdag.
Donken blev det efter för den som vill bli avunsjuk(A)
Dagen slutade med att jag vart sur på mamma när jag kom hem så jag gick och la mig. Förlåt mamma.. :$<33

Jag på moppen (:



Kattis


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAAHH välte moppen? du e bara sååååww tjockiwzz gumman :) <3

2009-10-16 @ 16:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0