Yrkesmässan

sovmorgon idag! eller, fick sova en timme extra det e lyyyyx tycker ja :$
Hade bara två lektioner idag! Först engelska/svenska och sen matte.
Efter det skulle jag och Kattis åka te donken, men polisen var på skolan och alla trodde det var för mopparna men dom var och hämtade någon i 8an som tydligen hade slagit en lärare.
Aja, vi åkte iaf te donken sen. Vi var 5 stycken som delade på en liten soffa! det var ju inte bara liiiite trångt;)
Efter det åkte jag och Kattis till Matte. Han och Erik skulle åka fyrhjuling i skogen, efter det åkte vi till infra city (10-15min från mig) där yrkesmässan var.
Det var lite kul där faktiskt. Var och hämtade lappar från polisen som jag tänkte lägga mig och läsa snart.
Det var någon sak som var där som gör typ kablar, och dom hade en tävling att om man kunde sätta ihop en kabel så vann man en cola. och jag klarade det:)
aja, roligare än så blev inte dagen. Skulle träffat en, men var tvungen att plugga"/ :(

Jag och Kattis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0