söndag.

Jaha, god morgon? Eller jag har varit vaken i 2 timmar då men ahh...
Skulle blogga igår när jag kom hem men jag orkade verkligen inte. Var alldeles för trött!
Dagen:
Först så träffades ju alla i 9or i skolan på station, och sen tog vi tåget till älvsjö.
Mitt i allt så började människor säga att tåget kommer stanna på centralen för det var stop någonstans eller något. Så vi bestämde oss för att ta tunnelbanan och sen buss från centralen till mässan, fast då kom det en lärare och började skrika til sina elever; tåget fortsätter ända till Älvsjö!!! Och då vänder jag mig om och säger okej!! Då tittade hon assurt på mig! haha!!
När vi kommit fram till Älvsjö så gick vi till Älvsjömässan där gymnasiemässan låg.
Det kändes som att det var så mycket mer förra året! ( ja, vi åkte dit i 8an. Vi var dom ända 8orna där x))
Det var ju inte bara inte bara lite folk där! Men jag och Jennifer gick runt och sprang hit och dit! och plockade på oss massa lappar och information!
När vi skulle åka därifrån så tog vi tåget till centralen och sen gick vi hela jävla vägen till kungsträdgården! -.- haha okej tog bara 10 min men ahh.. (aa
Där käka vi donken! ;)
Sen fick vi gå hela vägen till skeppsholmen! tror jag det hette, Vi skulle till moderna museet. Det var faktiskt intressant där! :)
Efter det så drog jag och Jennifer in till stan, eller iv var i stan.., men vi drog vidare i stan!
Först gick vi runt sen blev det att äta! Åt Ceasar Sallad som vanligt!;)
sen gick vi till stureplan där bion skulle gå, fast vi var 2timmar tidiga så vi gick istället till humleparken tror jag det hette och tog en massa kort! och gjorde några videoklipp men vettefan om jag ska lägga upp den, för jag skrattar HELA TIDEN och Jennifer e knas! :P

När vi skulle till bion för att hämta biljetterna så var det inte så många där, sen gick vi ut och ställde oss och väntade på att få gå in på bion, ALLA kom halv 7! (bion började visst kvart i 7..) det var så sjuukt lång kö till popcorn osv! asso det var galet mycket folk! vart man än skulle gå så fick man knuffa sig fram, och jag som ÄLSKAR att knuffas knuffa extra på alla.. (aa
Men när vi kom in på bion så var det jag och Jennifer + hela jävla sthlms fjortisar! :s Och så fort det kom upp nåogn snygg kille på filmen så skrek ALLA!!! hela tiden!! så det var aldrig tyst, jag och Jennifer skrek käften till alla :)
När filmen var som mest spännande så stängdes skiten av!! Fan vad alla skrek!! :O men sen funkade det igen:)
Efter filmen så drog vi till donken och jag köpte latte! ;) som vanligt.. :)
Men sen så drog vi hem! Jaa.. bästa dagen på länge ffs:)

Nino på tåget! :)


Jag på Älvsjö staton. ( haha borde få pengar för jag gör reklam för Adidas!)



Jag på donkens toa!


Min mat!


Min ros som jag köpte för 5kr! :) och Jennifer fick en gratis :D


Min latte!


Jag i humleparken



Jennifer!


Jag och Jennifer!


Jag och Jennifer inne på bion!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Humlegården heter det

2009-11-21 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0