Prao.

Jahapp, idag är det asso praodag!
Daniel kommer och hämtar mig halv 8 :)
Så jävla snällt att jag slipper åka buss nu första dagen!
Fast det blåser som ett jävla as ute och jag ska till häggvik. kul.
Sitter nu och typ käkar frukost.. men jag är inte hungrig så går inte så bra!

Dom här 2veckorna kommer det nog vara en tråkig blogg ..det är det väll alltid;) 
Men det är ju kul att veta vilka varor ja packar upp!

Förra året i 8an så praoade jag på Stora Wäsby. Det är ett jätte fint stall! och faktis kädisstall:) lr alla vet nog vilket stall det är. Linda bengtzing har sin häst där!
Och jag blev helt kär i en häst där som heter Cinnamon. Jätte fin häst verkligen! Tydligen känd. Vunnit VM har ja för mig att det var :o
Jag var helt besatt av henne iallafall i 2veckor! Fick rida henne varje dag så jag var glá :)

Här är två sjukt fina bilder tycker jag! :)
På mig och cinnamon då! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tog den understa (a)

2009-11-05 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0