man blir ren av att tvätta sig.

gooosch vad har hänt den här veckan!? Typ inte bloggat ett skit!! Som förlåstelse ska jag göra 4 inlägg! om inte mer;)

var i skolan idag. Sov knappt inatt för 11 kom jag på att jag hade jätte mycket som skulle vara inlämnat idag. Så började plugga 12 på natten. (vafan började jag inte 11 när jag kom på de :s ) 
Pluggade iallafall till 1.
Ställde klockan på halv sex! för tänkte bah ahh jag kan gå upp och plugga mer då..
men tror ni jag vaknar då? ja självklart. en och en halv timme senare. jag får daaaamp!!!
Aja, Idag så hade vi lucia övning i skolan eller vad man ska säga.
Jag ska vara överstämma! =) kuuul... :)
Aja, allt pluggande gjorde jag i skolan på rasterna så jag hann klart! känner mig sjuukt stolt!!

hade lite tråkigt på engelskan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0