bäästa dagen!

Tror nog det inte har funnits bättre dag!?!??!
Började med att jag och Jennifer skulle se This is it på Rigoletto. Bion började halv 4. Då tänkte vi att vi tar 2bussen så får vi springa lite från centralen. Men nej, då går ju inte hennes buss 2 så vi får ta den halv 3! Då fick vi asbråttom! Det tar 8 min  från truckvägen till väsby station. ca 27min med tåg och sen tunnelbana 2min sen gå 5min. Men vi hann! vi kom precis:)
This is it var nog den allra bästa "filmen! jag har sett! Rös hela tiden, sen sist av allt så spela dom min favvolåt, Man in the mirror. Då rann tårarna:)
Efteråt så höll jag på att kissa på mig, Jennifer med så vi sprang till donken och gick på toa! självklart blev det en bild också!


Efter det så drog vi runt líte i stan och skrek! för vilka vann!?!?
JO AIK!!!! TA ER GÖTEBORG;)
Vi ringde runt till en massa och skrek AAAIIIIKKKK!! förlåt till er vi ringde..
En jävel slängde på luren.. -.- haha!
aja, sen drog vi till plattan där alla AIKare var! och stog och skrek lite där, sen drog vi och käka på donken:)

Älsklingjennifer<3 och maten.


Jag


Fast jag fick nog lite för mkt salt/peppar på min hamburgare..(a)


Efter maten så drog jag och Jennifer till Rotebro för att träffa några. Ta inte illa upp, men det var nog dom tråkigaste jag varit med :$ Så vi drog..:)
Vi bestämde oss för att dra till statoil i väsby för att köpa en jättedaseredbull!
Fast, jag köpte en miniredbull på rotebro station :$


Och jag och jennifer tog lite bilder.. :)






haha, ja..Sen iaf så drog vi till BK och tog en massa kort där.. vet inte om jag vågar lägga upp dom..
2 kan ni få!



                                               =


Ja, sen drog vi till statiol och köpte en jättedaseredbull:)
Sen drog vi och satte oss och vänta på bussen, vi tog bussen som åkte runt hela väsby men vi hoppade av vid lindhemsvägen, så vi åkte ganska långt. Men sen drog vi till rimi där Jennifers mamma skulle hämta henne.
sen drog vi båda hem! :)
LYYCKAD DAG!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0