2012



the day everyone is going to die..



Jag var och såg den igår med Jennifer.
Jag var typ rädd hela tiden? eller inte rädd men den var läskig, eller asso äcklig!
Man satt hela tiden och skakade!!
Jag satt hela tiden och tänkte; Tänk om det där kommer hända?
För det kan det ju. Jorden kan ju gå under 2012 och det läskigaste var att dom kom på det 2009(i filmen) och det är ju lixom 2009 nu! Allting såg ut som det gör nu och jag ficck för mig att dom försöker berätta för oss att jorden kommer gå under 2012 och det kommer se ut sådär... USCH!!!






Kommentarer
Postat av: Erik

hahahahaha [lots of EXDE]

2009-11-16 @ 00:08:26
Postat av: jimmy

mohaha MOHAHAHAHA ja otur att vi går i skolan tills vi dör :(

2009-11-17 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0