tttjjjooohhhhlllaaahhhoooppp i stugan!

haha nu sååå!!! nuuu ska jag skriva om mitt lov HITTILLS!
eller.. om jag ska va helt ärlig så kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg ALLT jag gjort.. :$

MÅNDAG:
Lovet började! jag fick betygen och sen kom mamma och hämtade mig på skolan. vi åkte till coop och köpte mat för jag ska ju bo själv i stan hela lovet och vara kattvakt.
Sen när mamma kört mig  till stan så satte jag mig vid datan där.. men internet dog hela jeffla tiden...
katterna iaf som jag passar:

"hej jag heter Svein(?) och jag gillar att ligga såhär" :J
 

"Hej jag heter Kurratora (?) och jag vill bli höjdhoppare när ja blir stor.."


Tisdag: Kommer inte ihåg..

Onsdag: träffade Mormor och vi gick och åt på pizza hut och sen efter det så gick vi på bio. Det är en tradition vi har som vi gör varje år dagen innan jul! sen spelar vi bingo lotto och sover hos min morbror:)
Vi såg new moon som jag redan sett... har sett den 30 gånger nu tror jag haha.. kul.



Torsdag: GOD JUL I EFTERSKOTT!
Sov ju i stan så var tvungen att åka tåg till Väsby... men först gick vi till mormor så hon fick byta om.
Sen drog vi hem. Julen gick bra? haha fick en till rosa mjukisdräkt men fick en chockrosa!
så nu har jag en babyrosa och en chock :D
Kollade på kalle som vanligt men asso.. kalle är inte kul men det är ju faktiskt ett måste! men det enda roliga är nog allt ferdinand!

kul för ägaren..


Min pepparkaka jag fick!:) haha fick bara en pupill...


Det var kallt ja.


Fredag: vad fasiken gjorde jag på fredagen! hum... måste tänka.
Jo justja! Gita kom och hämta mig och sen åkte vi till stallet. Skulle ut och rida med Happy hade tappat ena skon = FAIL.
Allt slutade med att jag och Gita gick runt i en hage med typ en halv meters snö och leta efter en jeffla sko.. som vi inte hittade.
sedan åkte jag till stan för jag skulle sova i stan. men hela kvällen slutade med att mamma och stigge fick komme och hämta mig för jag blev för sjuk.




Lördag: Var med Jessica hela dagen! kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde! :o
hittade iaf den här.. precis när man kliver av bussen ser man den här.


Söndag: var med jessica idag igen! Vi shoppppaaadeee och jag handlade upp alla mina pengar HAHA!
Jag köpte:
* 3 t-shirts
* 1 par jeans
* 1 tjocktröjja
* 1 par underkläder
* 1 nattlinne
* en keps som jag råkade köpa för stor HAHA!

Jag i min nya fiina keps! :D som jag tyvärr måste byta för att den är för stor.


Jag med sthlm i bakgrunden!


Jag med sthlm i bakgrunden!


Måndag: Var hemma och hämtade typ kläder? eller ahh haha! kuul:D
sen gick jag och Jessica runt i stan och tog kort



HAHA så avslutar vi med en bild som jag bjuder på!:D
men vafan! man ska bjuda på sig! annars blir ju livet inget kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0