snabba puckar!

HAHA wtf!? snabba puckar? dom brukar vara snabba när dom swooooscchaarrr på isen.

Aja, nu ligger jag i sängen och ska sova vilken minutsekundtimme som helst. men tror inte jag kommer kunna sova tyvärr så får väll sitta vid datan hela natten. Men det funkar ju det också!

igår var jag ju då med Ida och sov där! För vi hade jätte mycket att plugga så det skulle ta hela natten. som det inte gjorde då men ahh, vi blev klara 23.30 typ och då kan jag ju inte åka hem? För hon bor ju i Märsta och då måste jag ta tåget och aa jobbigt..

Blev inte alls många bilder men några iaf! :D

:)


HAHAHAHHAHA han rulla runt i en sån där boll! så jeffla grymt! Tänkte på bolt.. O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0