och sen ett inlägg om idag..(aa

TORSDAG!!!!!!  tors dag. Jag föddes på en tors dag. ballt! hm.. snart min födelse dag omg.. 3månadert och en vecka:o gammal jag börjar bli..

justja! idag har jag inte gjorde så mkt HAHA! ;)
vaknade halv 6 tror jag, sjukt tidigt! och var ju i Märsta så var tvungen att ta pendeln till Väsby.
Men ah, si kolan så gjorde jag nog inte ett piss på projekttiden, eller jag satt och lyssna på musik och smsa.
Sen så hade vi so och vi kollade på någon sak om när man flyttar hemifrån typ och då var dom från RMK med haha ballt. Sen gympa! och vi skulle dansa och jag dansa med Jimmy!;)
Lunchen blev väll int bättre? Fiskburgare, lixom vafan. Man har gjort HAMBURGARE då ska det vara kött! inte någon jeffla firre dära. men jag fick ju biff så ska inte klaga haha.
Efter lunchen så skulle alla i skolan ner till gympasalen för det är ju nobeldagen och då ska lärarna dela ut priser för saker vi gjort under terminen. Jag vann inget som tur va!
Och som varje år ska "Kungen och drottningen" komma. Kungen = Börja, vaktmästaren. Drottningen = Christina, något.
Kommer ihåg i 6an första gången vi var med om sånt, haha jag trodde verkligen att kungen och drottningen skulle komma.
Men iaf! efter det så slutade vi! asskööönt.
Då vare bah att dra hem och skulle plugga lite, men somnade, sen var ju bara att gå upp och åka och träna -.- jobbigt när man var trött haha men det var de värt!

Jag och Jimmy idag :)




Nej men nu måste jag lägga mig i sängen!! Gaah 20 över 12... haha god natt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0