Idol är dåligt!:o

To daaay is it FREEEDAAAGGG!!! "Det är dags för freeedaaagsmyys.." :D

Skola idag.. det var kul som vanligt med idagooleerumpaa!;)
Vi hade teknik idag och det fick asbra med lägenheten!!:o och efter det så hade Ida gjort lussebullar på hemkunskapen och en till mig!!:o den sötsaken ;DD
Sen på lunchrasten så ville jag, Ida och Ronja sitta i "vilorummet" men så var det låst! DAMP!
Men sen så öppna rektorn efter lite ljug. Vilorummet är mitt och Idas snackaallvarrum!!;)
Sen matte! och då typ skrattade vi igenom hela? HAHHAHAHAHA kul vare (Y)
noooooo då var vi på promenix! Sen bild! tydligen gjorde jag en vg bild som kan bli mvg HAHA! jag tyckte det var ig :)
Det var min tråk/roliga dag! HAHAHAHAH
Efter skolan har jag bara pluggat hela dagen!

Nu ska jag göra min önskelista!!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0