förlåt!

jag har bloggat skitdåligt dom här dagarna!
men nu är det så att jag inte suttit vid någon dator sen i måndags haha tro det eller ej men så är det..
men imorrn lägger ja ut lite bilder och ber om ursäkt igen och skriver av mig lite..
kan skriva en sak nu! 3ord! Jag Är Sjuk.

här kommer ett Sjukt test.

Exakt ålder?

15år 9månader och 8dagar, kom jag på i duschen
Var bor du? I duschen
Bor tillsammans med? Mamma, syrran och 3 katter och duschen
När tog du studenten? tar nt studenten. lever i duschen
Något jobb? duschare
Pussat någon idag? duschslangen
Vad har du ätit idag? vattnet från duschen
Dagens smink? duschat bort allt
Dagens roligaste? duschen sa ett roligt skämt
Har du många vänner? 1. duschen.
Hur många har du kysst? några duschar.. har nt räknat
Har du pojk-/flickvän? ja? duschen <3
Vem pratade du med i telefon senast? Duschen

SENASTE..
..personen du kysste? Duschen
..gången du grät? i duschen
..pizzan du åt? dusch pizza
..gången du var i Göteborg? bara vart i duschen
..gången du var i Stockholm? bara vart i duschen
..gången du var full? sist jag var i duschen
..personen som såg dig gråta? Duschen

Vem
.vill du kyssa nu? Duschen
..vill du sova bredvid inatt? Duschen
..ska du träffa imorgon?
Duschen
..sjöng du senast för? Duschen
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Duschen
..förtjänar att dö? Inte duschen iaf

VAD..
..vill du helst göra nu? duscha x.x
..vill du ha nu? en permobil som tar mig till duschen
..längtar du till? jag är i duschen
..är det bästa som hänt dig? när ja duscha extre länge!




nu ska ja duscha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0